Роль тата у вихованні  дитини, формуванні родини має зрости, – вважають педагоги. За допомогою сценічних засобів особливі дітки з інтегрованого реабілітаційного театру “Забавляночка” демонстрували сучасні гендерні проблеми. “Хата на тата” – символічна і філософська назва творчого доробку дитячого інтегрованого реабілітаційного театру “Забавляночка”. Дії відбуваються в колі сім’ї та стінах салону краси “О, ля-ля”. Шестеро героїв, особливих діток  – рухами, мімікою, емоціями, діями та словом намагалися по-своєму інтерпретувати одвічні істини: хто в домі господар.

Мораль вистави — невигадана історія або життя, як воно є… Юні актори за допомогою гумору та оптимізму, гуморесок Павла Глазового розказали  про одвічне бажання тат відчувати свою значимість. Чом нема у них охоти до роботи, в господарстві помагають мало, не чистять картоплину, над плитою не щипають курку? Павло Глазовий відповідає: “Якби за це нас хвалили газети й журнали, славили художники, скульптори й поети. Якби так нас прославляли, я б прибіг з роботи і пірнув би з головою в домашні турботи!”.