На розвиток туризму у 2018 році Луцька міська рада витратить майже півтора мільйона гривень. Третина суми «піде» на діяльність комунального центру туристичної інформації. 900 тисяч витратить управління туризму та промоції. За словами очільниці відомства, основну частину цих грошей витратять на рекламу Луцька туристичного на всеукраїнському рівні та за кордоном —  у Польщі, Білорусі й Литві.

«Ми відвідаємо туристичні виставки міжнародні, національні, розповідаємо про туристичний потенціал, культурно-мистецький,  спілкуємося з туристичними операторами, турагенствами, розповідаємо про ті об’єкти, які можна відвідати.   Будуть реалізовані прес-тури, хочемо запросити журналістів з інших міст, аби вони на власні очі побачили місто Луцьк, відвідали якісь заходи і розповіли про це жителям у своїх містах.  Ще один із напрямків нашої програми – це туристична інфраструктура. Ми розвиваємо систему туристичного ознакування. Вже сьогодні можна побачити ряд туристичних вказівників, пілонів, таблиць. Його не буває забагато, тому  будемо їх встановлювати в інших частинах міста», – розповіла начальниця управління туризму та промоції Луцькради Катерина Теліпська.

За словами Катерини Теліпської, за останні 5 років кількість туристів у Луцьку зросла  більш, ніж у 2 рази. Торік в обласному центрі Волині побувало майже 250 тисяч туристів. Прямий дохід становив 135 мільйонів гривень.