22 червня о 19.20 в прямому ефірі Волинських суспільних мовників: телеканалу «Нова Волинь» і радіо «Луцьк» стартував четвертий випуск всеукраїнського медіа-проекту #Звіти_наживо спільного з @Громадський рух ЧЕСНО, присвячений проблемі якості дорожнього покриття і питанням планових ремонтів доріг, пріоритетності ремонтів в області, розміру фінансування та дотримання міжнародних стандартів якості.

Звітував директор департаменту інфраструктури та туризму ОДА Іван Мирка. Ведуча ефіру Вікторія Комендант спільно з експертами: Ольгою Конончук – кореспонденткою «Волинської газети», Михайлом Лапківим, – редактором Луцької районної газети «Слава праці» та Ольгою Шарутою, журналісткою «Українського радіо. Луцьк» з’ясовували, чи став минулий рік для Волині роком хороших доріг та які реалізовані проекти обласного департаменту інфраструктури наблизили автошляхи краю до європейського рівня.
У найважчому стані, за словами Івана Мирки залишаються 4400 км. доріг місцевого значення, на ремонт яких зазвичай витрачають залишковий запас коштів.
Великі сподівання головний дорожник області покладає на дорожній фонд, який виділятиме 35% коштів на місцеві дороги і дасть можливість розпочати ремонт найбільш зруйнованих автошляхів у районах.
Показовим став сюжет про село Карпилівка у Ківерцівському районі, де місцеві мешканці спромоглися самотужки зібрати понад 300 тисяч гривень на ремонт дороги загального користування, однак роботи досі не завершені і необхідні додаткові фінансові ресурси. Крім того, щебенево-піщане покриття, яке вже простелене у вищезгаданому напрямку, щодня руйнують вантажівки.
Директор департаменту інфраструктури зазначив: «Їхня дорога нічим не відрізняється від доріг інших громад області. Ці люди виявилися активнішими і дуже потужно налаштувалися на вирішення цієї проблеми. Виїхали наші працівники, оглянули цю дорогу, запропонували вихід із ситуації в двох варіантах: тимчасовий, який вирішить їхні проблеми частково до наступного року. Другий варіант – ми інформували голову ОДА, що необхідно зробити, щоб в наступному році там дійсно відбувся ремонт вищого рівня. Є період часу, коли треба зробити проектну документацію, її погодити, отримати відповідні експертизи, провести тендерні процедури. А тоді – до роботи. До коштів громади залучаємо співфінансування з дорожнього фонду».
Михайло Лапків, редактор Луцької районної газети «Слава праці», поцікавився під час «Звітів. Наживо» у чиїй компетенції робота з обслуговування автошляхів та яке майбутнє районних дорожніх служб. На це директор департаменту інфраструктури і туризму, відповів, що: «ремонтувати дороги чудово навчився приватний бізнес. Він готовий їх робити, як потужні європейські будівельні компанії. Має техніку, заводи, матеріали сучасні, навчився на таких великих проектах, як дорога до Євро-2012. Наші підрядники, зокрема «Луцькавтодор», робили великі проекти, продовжили набувати досвід на дорозі Луцьк-Львів. Залучення бізнесу до обслуговування, має йти таким шляхом. Однак він потребує відповідних гарантій, об’ємів доріг і прозорої роботи», наголосив Іван Мирка. «Лише із залученням приватного бізнесу та громади до місцевих доріг, вдасться їх належно утримувати та обслуговувати»,– зауважив у прямому ефірі звітуючий.
Щодо доріг державного і міжнародного значення Волині, очільник профільного департаменту відзначив прикордонне розташування області і позитивні результати від проведення «митного експерименту».
Повна версія телепроекту #«Звіти_наживо» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=FIJxDea_2mk
Команда Волинської філії Суспільного та Громадський рух ЧЕСНО продовжують всеукраїнський проект #Звіти_наживо, покликаний змінити застарілий формат звітування посадовців на інтерактивне інтерв’ю у прямому ефірі телеканалу «Нова Волинь» та «Українського радіо. Луцьк».
Наступні #Звіти_наживо стосуватимуться таких тем:
Липень — голови ОТГ, мери малих міст,
Серпень — реформа освіти,
Вересень — медична реформа,
Жовтень — початок опалювального сезону,
Листопад — бюджети міст,
Грудень — звіти мерів обласних центрів за 2018 рік.