Чайка субсидії 2 57 (РС) Frame - 524Понад 60 відсотків домогосподарств у Ковелі вже користуються субсидіями для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг: в порівнянні з опалювальним сезоном минулого року кількість сімей, яким надається субсидія, збільшилась втричі. У міському управлінні праці та соціального захисту населення наголошують: тим, хто звернеться за субсидіями протягом двох місяців з початку опалювального сезону, компенсація на послуги ЖКГ буде нараховуватися з початку сезону.

Телефон «гарячої лінії» в міському управлінні праці та соціального захисту населення не встигає «охолоджуватись». З початком опалювального сезону до спеціалістів управління звертаються не лише із заявами про призначення субсидій, а й за роз’ясненнями щодо вже нарахованої компенсації.

Протягом минулорічного опалювального сезону на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Ковельського міськвиконкому перебували 3703 сім’ї. Відколи почали призначати субсидії за новим порядком, кількість звернень від ковельчан зросла втричі.

«Нам дали урядове завдання: залучити до програми житлових субсидій 8980 домогосподарств. Це завдання ми виконали на 100%. З 1 травня 2015 року за новим порядком в нас зареєстровано 9323 звернення. Зараз ми охоплюємо 62,5% від загальної кількості всіх домогосподарств міста. Тобто, якщо ми в минулому році говорили про 3703 сім’ї, то зараз ми говоримо майже про 12 тисяч домогосподарств, які ми обслуговуємо і надаємо субсидії», розповіла заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Тетяна Остапчук.

Спеціалісти управління провели активну роз’яснювальну роботу з населенням. Зокрема, інформація щодо нового порядку надання житлових субсидій поширювалась через «мобільні офіси» на підприємствах та в організаціях міста. Повідомлення про призначення субсидій ковельчанам розносили також листоноші «Укрпошти» та соціальні працівники управління.

В управлінні праці та соціального захисту населення ковельчанам радять уважно вивчати квитанції про оплату житлово-комунальних послуг та не зволікати із зверненнями про субсидію.

«Якщо навіть якась помилка чи похибка, якщо людина не бачить, то звичайно вона приходить до нас. І отримує повідомлення, тому що зараз щомісяця можуть бути перерахунки: у жовтні з дати початку опалювального періоду. Субсидія надається з місяця звернення, а з початку опалювального сезону ми можемо вернутися за 2 місяці. Тобто, ті, хто звернеться до нас в листопаді, ми маємо право призначити їм субсидію з жовтня. Звичайно, всі працюючі зараз приходять, коли вже отримали квитанції і зрозуміли, що вони не в змозі заплатити за послуги, виходячи із своїх доходів», зазначила Тетяна Остапчук.

Для отримання субсидії громадянам потрібні лише два документи — заява та декларація. До того ж, їх можна як подати особисто спеціалістам управління, так і надіслати поштою.