Волинський бізнес запрошують скористатися Електронним кабінетом платника податків
Цей новий, сучасний і зручний сервіс доступний на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України кожному платнику податків. Працювати в Електронному кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет за наявності електронного цифрового підпису, – звертають увагу представників бізнесу фахівці ГУ Міндоходів у Волинській області. Формування податкової звітності в Електронному кабінеті – додатковий комфорт і зручність для платників податків, інформує прес-служба ГУ Міндоходів у Волинській області.
«Власне це той сервіс, який спрямований на конкретну допомогу і сприяння бізнесу, дозволяє облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце і в будь-який час підготувати, заповнити і надіслати до органів Міндоходів податкові звіти. Окрім того, бухгалтер чи підприємець у зручний для нього час може переглянути стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та дізнатися прогноз щодо платежів до кінця поточного року», – наголошує начальник Головного управління Міндоходів у Волинській області Ігор Сінгаєвський.
За словами керівника ГУ відомства на Волині, Електронний кабінет платника податків при нагоді навіть «нагадає» про граничні терміни подання документів та сплати податків.
«Тобто, ми поставили собі за мету максимально впровадити сучасні інформаційні технології в процес адміністрування податків та обслуговування представників бізнесу. Початок роботи Електронного кабінету – це додаткові можливості для бізнесу мінімізувати спілкування з інспекторами Міндоходів і значно економити ресурси, витрачати на формування і подання звітних документів значно менше часу», – підкреслив Ігор Сінгаєвський.
Звертаємо увагу, податкова звітність в Електронному кабінеті подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.
Увійти до Електронного кабінету можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, яких на сьогодні в Україні нараховуєтсья 104.
З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою. Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.