Українські підприємці активно шукають шляхи виходу на європейські та міжнародні ринки, аби мінімізувати наслідки падіння обсягів торгівлі з Росією і компенсувати зменшення внутрішнього попиту. Виявляється такі можливості є і, тим більше, вони будуть збільшуватися. Зокрема, з 1 січня 2016 року запрацює зона вільної торгівлі між Україною та ЄС. Скористатися новими можливостями зможуть, у першу чергу ті, хто має необхідні знання. Що потрібно знати тим підприємствам, які планують освоювати нові ринки для своєї продукції, розкаже експерт з питань торгівлі Представництва ЄС в Україні, тренер з експорту Американської агенції з міжнародного розвитку (USAID), автор двох популярних книг для українських експортерів Олег Мірошніченко у передачі «Діловий вектор».
14 12 8 15 Діловий вектор by Voluntv on Mixcloud