З 17 жовтня 2015 року вступили в силу спільні накази Міністерства юстиції та Міністерства фінансів про електронний онлайн-обмін інформацією між відомствами. Відповідні документи з Мінекономіки, яке відповідає за органи статистики, та Мінсоцполітики, яке відповідає за Пенсійний фонд, були підписані ще 2 тижні тому. Тепер зареєструвати бізнес в Мін’юсті, ДФС, Пенсійному фонді та органах статистики можна буде впродовж робочого дня, – повідомив начальник Управління з питань державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Волинській області Ольга Семенюк.
«Якщо ви зареєструвалися в реєстрі Мін’юсту, кожні 2 години ця інформація в електронному вигляді потрапляє до інших органів. А ці органи протягом двох годин надають оновлену інформацію зі свого реєстру. Іншими словами, якщо ви на початку дня зареєструвалися як підприємець, до кінця дня ви вже будете стояти на обліку в усіх інших органах без необхідності ходити по цих органах і стояти в чергах», – розповіла Ольга Семенюк.
При зверненні до центрів надання адмінпослуг за дозвільним документом, дадала начальник Управління з питань державної реєстрації, працівники такого центру не мають права вимагати, наприклад, довідку про те, що ви підприємець. Доступ до реєстру є у відповідного співробітника центру і він сам може перевірити цю інформацію.
Завершенням процесу децентралізації і передачі функцій з реєстрації на місця має стати прийняття парламентом пакету з 4 законів та повної передачі функції реєстрації бізнесу та нерухомості місцевим органам влади й нотаріусам.