Суха погода сприяє якісному та швидкому ремонту доріг обласного центру. Наразі відбувається капітальний ремонт мостів та вулиць. До речі, на Крилова було виявлено стару бруківку, якою була викладена вулиця ще на початку минулого століття. Луцький міський голова Микола Романюк доручив департаменту житлово-комунального господарства максимально зберегти частину дороги, яка є історичною спадщиною.
“Ця бруківка була покладена за часів пана Терлінського. За радянських часів її закатали під асфальт. Коли мова пішла, щоб покласти бруківку, то ми підняли асфальт і знайшли цей камінь – то історики заговорили про її історичність. Ми вручну підняли ту бруківку. Зараз робимо основу, щоб вона не просідала, щоб мала первинний вигляд“, – розповів працівник фірми, яка наразі займається ремонтом дороги на вулиці Крилова Максим Кравчук.
“Рішення істориків і міського голови було прийнято рішення зберегти цю бруківку. На даний момент ми відновлюємо старе покриття. Всі роботи виконує фірма “БетонБрукСервіс» Плануємо закінчити роботи у першій половині вересня“, – додав Генеральний директор фірми, яка виконує ремонтні роботи Сергій Стрихарчук.
Кам’яні шашки часів Терлінського – шестигранна бруківка, якою у 30-х роках минулого століття вимощували вулиці міста. Одна плита важить близько 40 кілограмів. Тому, за словами Івана Кубіцького, директора департаменту житлово-комунального господарства, такий ремонт потребує ручної роботи, певних затрат і часу.
“Попередня вартість по проекту – 950 тисяч. Вартість буде ще змінена. Мусимо перерахувати об’єми. Ми на сьогоднішній день виймаємо шашку, вона відбраковується. Яка придатні для повторного використання – укладається. Об’єми зараз визначити дуже важко“, – зазначив він.
Побачити як виконуються ремонтні роботи прийшов Луцький міський голова Микола Романюк, який задоволений станом робіт.
“Фірма з обережністю бралася, а коли знайшли в ті роки закатану бруківку, то ми постали перед питанням – як бути далі? Не стояло питання, що її звідси викинути, адже це історія нашого міста. Ми поетапно будемо відновлювати ту історичну справедливість, яка колись була закатана під асфальт. І по інформації, яка в нас є, на вулиці Лесі Українки теж є 4-метрова ширина аналогічної підмостки. Напевне кожен камінь – це історія. І будучи по ньому можна проводити історичну екскурсію” – розповів він.